COVID-19: Normal kundeservice fra CapaSystems

12. marts 2020

COVID-19:

Vi tager fortsat hånd om din IT-infrastruktur…

CapaSystems er ikke længere væk end en opringning eller ét klik på CapaOne Portal.

Vi ved, at lige nu er Danmark afgængig af velfungerende IT.

Mere end nogensinde…

Vi vil derfor gerne forsikre dig om, at du som kunde hos CapaSystems ikke kommer til at opleve ændringer i vores leverancer til dig og derfor ikke behøver at bekymre dig om, hvorvidt du kan sikre din virksomhed en fortsat smidig IT-infrastruktur. 

  • CapaSystems Kundeservice Team er klar med support
  • CapaSystems IT-konsulenter kan i de langt de fleste tilfælde klare alle opgaver remote
  • CapaSystems sidder klar

Som privat virksomhed bakker vi naturligvis 100% op omkring myndighedernes klare opfordring til at arbejde hjemmefra. Det er i den forbindelse vigtigt for os at understrege, at vi har styr på vores organisation, og alt kører som normalt. Vi forventer at ovenstående tiltag sikrer, at det fortsætter sådan.

Vi er som altid klar til at svare på eventuelle spørgsmål, der måtte opstå.

Rikke Borup

Chief Marketing Officer

Har været ansat hos CapaSystems siden 2009 og siddet med kommunikation og marketing siden da.

Rikkes spidskompetencer ligger i tekstforfatning, hvilket også giver god mening, da hun har en baggrund som journalist.